poniedziałek, 30 września 2013

Wstęp

  Moje życie od jakiegoś czasu zaczęło się zmieniać, bo co tu kryć chcę w końcu wziąć życie w swoje ręce. Wszystko zaczęło się od drobnych incydentów, które niewątpliwie miały wielki wpływ na dzisiejsze postanowienia. Niektórzy ludzie nie doceniają tego co mają i ja też z początku byłam takim człowiekiem, lecz teraz chcę wszystko zmienić. Stwierdziłam, że muszę zacząć dawać z siebie więcej w związku z tym zacisnęłam pięści i robię to co kocham, a przede wszystkim chcę spełniać swoje marzenia.


  Dzisiejszego dnia, a właściwie wieczoru sporządziłam listę 20 rzeczy, które muszę wykonać przed 16 urodzinami, więc mam na to dokładnie 17 miesięcy.
  A oto ona:



1. Pojechać na mecz.

2. Strzelić 500 goli na w-f'ie (w ciągu całego roku szkolnego)

3. Przebiec 5 km.

4. Zmienić czyjeś życie.

5. Zapracować na idealny brzuch.

6. Nazbierać 1000 zł.

7. Zdać z czerwonym paskiem.

8. Wziąć udział w zawodach sportowych.

9. Zrobić dowolny projekt i wysłać go Kubie Rzeźniczakowi.

10. Wystąpić publicznie.

11. Napisać 3 fikcyjne opowieści.

12. Zrobić żółto - czarną bransoletkę.

13. Zarazić kogoś miłością do piłki nożnej.

14. Przeczytać 5 książek.

15. Założyć "album wiedzy" o Legii Warszawa, Lechii Gdańsk i Borussi Dortmund.

16. Dostać w szkole pięć piątek z rzędu.

17. Napisać wiersz lub piosenkę.

18. Robić zdjęcia natury.

19. Wziąć udział w konkursie wiedzy.

20. Zorganizować dzień sportu. 


  Niektóre z tych zadań są dla mnie wielkim wyzwaniem, ale zrobię wszystko co się da, by udało mi się je spełnić, niektóre też wydają się błache, lecz mają dla mnie wielkie znaczenie. Tego bloga, a właściwie to foto'bloga założyłam po to, by podzielić się z wami moimi osiągnięciami, zdjęciami mojego autorstwa, ale także chcę zmotywować was do działania byście razem ze mną pokonywały pewne bariery, które nas stopują i zniechęcają. Dobra, dość już tego ględzenia, łapcie teraz kilka fotek, które udało mi się zrobić rok temu :D









  Mam nadzieję, że będziecie tu często zaglądać :D Zapomniałabym dodać, że będę umieszczać tutaj również wzmianki o zdrowym żywieniu, oraz zdjęcia z moich treningów :)

Komentarze są oczywiście mile widziane, jeśli macie jakieś pytania to śmiało, zadawajcie je w komentarzach, a ja z chęcią na każde z nich odpowiem :D

3 komentarze:

  1. Super powitanie:) czekam na kolejny rozdział ~~~Wiki

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł .;)
    Widzę też , że mamy wspólne marzenia = 1 , 3 , 8 , 11 , 13 , 14 , 17 , 18 już spełniłam .;)))
    (Książki to polecam te , których masz możliwość porównać z filmem , np . Ostatnia piosenka , Wciąż ją kocham czy Zmierzch . Szybko się czyta bo masz już obraz i porównujesz czego nie było w filmie)
    Też kiedyś chciałam zrobić taką listę , ale była by nieskończona . Codziennie masz nowe cele i marzenia . Lub spełnisz jedno z nich , np . wyjazd na mecz i się uzależniasz chcesz jeszcze raz i jeszcze (wiem co mówię bo doświadczyłam)
    Marzenia uzależniają .
    Więc trzymam kciuki za ich spełnienie .;)
    Pozdrawiam <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielka Pasja takich ludzi szanuję ;)

    OdpowiedzUsuń