wtorek, 5 listopada 2013

Promieniowanie telefonów komórkowych

  Telefony komórkowe emitują szkodliwe dla nas promieniowanie, lecz każdy typ o innej mocy. Co może nas spotkać gdy zbyt długo będziemy rozmawiać przez komórkę, lub po prostu, ciągle, będzie ona obecna w naszej kieszeni? Zobaczcie, oto objawy:

(badania nie zostały oficjalnie potwierdzone, ale według mnie warto to wiedzieć)


  • pieczenie skóry głowy oraz rąk
  • zmęczenie
  • zaburzenia snu oraz pamięci
  • zawroty i bóle głowy
  • utrata koncentracji
  • palpitacje serca
  • w skrajnych przypadkach nawet zaburzenia układu pokarmowego

 Podkreślam jednak jeszcze raz, że badania te nie zostały potwierdzone. Teraz nasuwa się pytanie "Jak bezpiecznie korzystać z telefonu komórkowego?". Przedstawię wam 5 zasad, których przestrzeganie, może uchronić nas od powyższych objawów:


  1. Poczekaj! ---> W czasie wybierania numeru i łączenia rozmowy, poczekaj kilka sekund zanim przystawisz telefon do ucha. Promieniowanie podczas nawiązywania połączenia jest większa niż w trakcie rozmowy.
  2. Skróć swoje rozmowy! ---> Niektórzy badacze zalecają ograniczenie czasu trwania jednej rozmowy do 4 minut. Całkowity czas rozmów telefonicznych w ciągu dnia nie powinna przekroczyć 22 minut.
  3. Przy jednym uchu? Nie! ---> Najlepiej korzystać z zestawu głośnomówiącego. Należy unikać prowadzenia rozmów trzymając komórkę tylko i wyłącznie przy jednym uchu.
  4. Mały zasięg? Krótsza rozmowa! ---> Ogranicz czas trwania rozmów w obszarach gdzie jest mały zasięg, gdyż potwierdzono, że istnieje tam większe natężenie promieniowania naszych komórek. 
  5. Jak najdalej! ---> Trzymaj telefon jak najdalej ciała, najlepiej w saszetce lub torebce. Jeżeli już musisz, to noś komórkę klawiaturą do ciała. W czasie snu nie zostawiaj włączonego telefonu tuż przy głowie. Jeśli musi być włączony, odłóż go w drugi kąt pokoju.


Mam nadzieję, że teraz będziecie bardziej przykładać wagę do tego ile czasu spędzacie na rozmowie i gdzie przechowujecie swój "sprzęt" :) Ja również, już od dziś telefon trzymam z dala od siebie, by nie paść ofiarą tego jakże złego dla nas promieniowania :)


 A teraz zapraszam do "zabawy" moim kosztem :D

WYZWANIE DLA AUTORA

O co w tym chodzi? Już wyjaśniam. Otóż to:

1 komentarz = 1 brzuszek wykonany przeze mnie

1 obserwacja = 1 minuta biegu (aktualnie mam już 14 
obserwacji, więc i 14 minut biegu)

Wiem, że jest to dziwne, ale ostatnio mam 1000 pomysłów na minutę i chociaż 1 z nich chcę wykorzystać :)
Pozdrawiam gorąco i zapraszam do zakładki "życzenia" i "odpowiedzi na życzenia"

ZAPRASZAM ------>  https://www.facebook.com/adminmeisterclif?hc_location=timeline 

Kasia - administratorka tej strony ma wielki talent                                                               

35 komentarzy:

  1. Nonono... Kolejny przydatny post! Zgadzam się z tobą w 100%. Sama mam komórkę, ale szczerze mówiąc korzystam z niej ras na ruski rok :D Dzięki za przydatną poradę :)

    A! No i oczywiście dołączam się do wyzwania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja tez musze pomyslec nad brzuszkami ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. No to jestem jedną minutką z tej czternastki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze telefon 'spał' obok mnie. Po przeczytaniu tego wpisu zacznę odkładać go gdzie indziej ;)
    Życzę dużo komentarzy i obserwatorów :D
    xoxo
    maly-ale-wielki-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje objawy to zmęczenie i trochę zaburzenia snu ;-; Dzięki za rady ;)

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do telefonów masz sporo racji, ale nie dzieje się to oczywiście u każdego. Ja na szczęście nie mam żadnych objawów i baaardzo mi z tym dobrze :)

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo o tym słyszałam, niestety ja telefon mam przy sobie 24 godzin na dobę :( muszę to ograniczyć...
    Ale za to nie lubię gadać przez telefon, dlatego robię to bardzo rzadko
    Powodzenia z brzuszkami! ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Heh no to jeden brzuszek więcej :) Nawet o tym nie wiedziałam O.o Ale na szczęście nie używam za bardzo telefonu (rzadko dzwonię itp) wiem dziwne ;) Pozdrawiam
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. dodaję brzuszek ;) ale wiesz że to dla Twojego dobra ;)
    słyszałam że telefony są szkodliwe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja :) ja zawsze staram się mieć telefon w torebce a w domu na stole :)

      Usuń
  10. oł . Nie wiedziałam o tym . :D
    Bardzo fajny i przydatny post :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeczytałam posta i jakoś mi się odechciała korzystać z telefonu ;) Jeden brzuszek dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Łoł nie wiedziałam że to ma takie skutki
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  13. Wypełniając obietnicę przesyłam link do artykułu, który pomoże wyszukiwarkom wskazywać Twój blog na wyższym miejscu: http://monikaturemka.com.pl/jak-tworzyc-wpisy-na-bloga/

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie sensowne posty! Święta racja:)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  15. Post jest świetny! Szczerze mówiąc nie sądziłam, że aż tak promieniowanie ma wpływ na nasze zdrowie. Postaram stosować się te 5 zasad, chociaż nie zawsze pewnie się to uda. Nie lubię telefonu trzymać w kieszeni bo boję się, że wypadnie :/

    No to jeszcze jeden brzuszek do zrobienia ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. To jest straszne .!!
    Wszystko robie źle , tak nie może być .;)
    Bardzo fajny i życiowy post .!:)
    Dzięki ci za niego .;)

    OdpowiedzUsuń
  17. dobrze, że chociaż oduczyłam się trzymania telefonu w kieszeni, ale na noc telefon musi być koło mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo przydatny post .:D Wiele z nas pewnie nie wie jak to szkodzi . Ale cóż same nie potrafię bez telefonu funkcjonować ;);););) Pozdrawiam i zapraszam na moje blogi ------->
    w-locie-jestem.blogspot.com
    kiedys-tak-bedzie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przydatny post ;)

    http://martysia-martysiapysiakurpiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy post.
    http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. a wiec czas na skrocenie rozmow..

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  22. oj ja niestety znacznie przekraczam limit minut rozmów dziennie ;/
    Bardzo przydatny post ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Skoro ćwiczysz, ćwicz dalej.
    A brzuszków nigdy za wiele. ;)
    Pozdrawiam... xx

    http://swiat-dreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo przydatny post. Wiedziałam oczywiście wcześniej, że telefon komórkowy używany cały zcas może w jakiś sposób zagrażać naszemu zdrowiu, ale nie wiedziałam, że aż do tego stopnia.
    Pozdrawiam :)
    http://k-and-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawy post. Takie blogi powinny istnieć w większych ilościach :0
    zapraszam do mnie:
    http://swiatwmoimwydaniu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. To do tych brzuszków dorzucę Ci jeszcze nominację do Liebster Blog Award :) Zapraszam na: http://niciwrzyci.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award.html :) Gdzie czeka na Ciebie krótkie info wprowadzające i 11 pytań, na które odpowiedzi czekam z niecierpliwością :-D

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawy blog. Obserwuję i liczę na to samo. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. zostałeś nominowany do LBA , szczegóły u mnie:
    http://swiatwmoimwydaniu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawy i oryginalny post = ) . Pozdrawiam !
    + lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe :) Skorzystam nawet z niektórych rad :)
    A no i proszę bardzo + 1 brzuszek xD

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo spodobał mi sie Twój blog. Zostanę tu na dłuzej no i zapraszam do siebie: co prawda dopiero pierwszy wpis ale bd więcej : http://xfashionellkax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń