środa, 30 października 2013

Motywacja!

  Dobra kochane, przedstawiłam wam po części mój pierwszy trening, zalety prowadzenia listy zadań i zasady zdrowego żywienia, a teraz nadszedł czas na dawkę motywacji! Jak to kiedyś śpiewał Piotr Kupicha, najpierw trzeba pokonać siebie, żeby udowodnić, że można lepiej. My też tak zaśpiewajmy i weźmy się w garść, bo w końcu chcieć, to móc!

Zawsze, kiedy mamy zamiar zacząć treningi, mówimy:
"Od jutra" - Nie! Zacznijmy mówić: "Od dzisiaj" i zróbmy to!

Rób to co lubisz! Znajdź odpowiednie ćwiczenia, sporty, 
których wykonywanie będzie dla ciebie przyjemnością.

Wyznacz sobie cele! Najpierw te małe, a później 
stopniowo podnoś poprzeczkę.

Wyobraź sobie odczucie po treningu.
Przełamiesz swoje słabości i powiesz "Dałam radę!"

Brak chęci na trening? Przemawia nami lenistwo?
Zróbmy sobie na przekór i pokonajmy to!

Pokonaj wszelkie trudności i bariery,
zacznij ćwiczyć.

Przyszły chwile słabości i niechęci? 
Zignoruj je i nigdy się nie poddawaj!

Kiedy się poddasz, przegrasz z samym sobą! 
Nie pozwól na to!


  To co? Może na przełamanie kilka brzuszków? Albo krótki jogging?


Zwycięstwo nad swoimi słabościami jest najlepszą nagrodą
 i motywacją do dalszego działania!

Pokonaj negatywne myśli i emocje, 
czuj się i wyglądaj genialnie dla samego siebie!


Do dzieła! 
Trzymam kciuki i sama pędzę na swój trening!


(powstała nowa zakładka "życzenia na wpisy" zajrzyjcie tam :D)


Wpis został stworzony na podstawie postu o motywacji, na blogu Ani Lewandowskiej :)

31 komentarzy:

  1. Supper;))) czekam na kolejny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujący wpis, ja niedawno zaczęłam systematycznie biegać !
    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM, DO MNIE NA NOWY POST :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Motywacja jest ważna. Piszesz mądrze, co mi się szalenie podoba. Myślę, że znajdziesz rzesze fanek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomimo, że Twój gadżet obserwowania bloga jest nieaktywny (może coś z kodem?), dodaję się do grona obserwujących. Bardzo spodobała mi się pozytywna energia i pasja, z jaką prowadzisz bloga. No i od pewnego czasu próbuję prowadzić zdrowy tryb życia... :)
    Pozdrawiam, trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy wpis i super motywacja :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ćwiczyłam dziś i ja! :) Ale u mnie z motywacją krucho... Ale przynajmniej staram się do tego wracać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiedziałam sobie że dam rade ale niestety nie dałam ;| po miesiącu przestałam ćwiczyć ;|
    Pozdrawiam obserwuje i zapraszam do mnie

    mojakolorowacodziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mas racje
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ćwiczę codziennie i nie odpuszczam :D Seria dziennych brzuszków & pompek oraz składów dopełnionymi porządnym rozciaganiem musi być :) jak tego nie zrobię mam złe samopoczucie + oczywiście dochodzą do tego 3 normalne treningi w ciągu tygodnia po 2 h ♥

    http://el0domcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna motywacja ;)
    obserwujemy? :D
    fotografia-cytrus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobra motywacja to dużo więcej niż połowa sukcesu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo pouczający post.
    Zapraszam na dłużej ;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja dużo rzeczy przekładam na jutro ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. post naprawdę bardzo motywujący. Przekonałaś mnie- zaczynam ćwiczyć. ...od jutra :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny post ;) Ja też zawsze mówię,że zaczynam ćwiczyć od jutra :D
    A i tak nic z tego nie wychodzi ;) Najwyższy czas się przełamać;o
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. mi sie trudno zabrać ostatnio do czegokolkwiek;) właśnie nie mogę się zmotywować, a jak to zrobię
    to ciężko mi w tym wytrwać ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post,ja motywuję się w bieganiu wieloma rzeczami ;p
    april-aapril.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niby proste, a prawdziwe :) Właściwa motywacja jest kluczowa jeśli chcemy zmienić nasz tryb życia ;) Nic na siłę, trzeba znaleźć sposób

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie ostatnio strasznie kiepsko z motywacją :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie potrafię zmotywować się do codziennych ćwiczeń.. Jak już wyjdzie to przez kilka dni ;/
    Obserwujemy? Ja już ;)
    Pozdrawiam :D
    maly-ale-wielki-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super blog. c:
    Czekam na kolejny wpis! <3

    www.be-better-today.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie od zawsze kiepsko z motywacją ;p
    zapraszam :)
    mylifemyworldmymoment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo motywujący post, od razu cche się brać do pracy ! :)

    Obserwuję, zrobisz to samo ? ;3
    http://imagine-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. miło czyta się to co piszesz, obserwujemy?
    + wiem, że proszenie się staje się nudne, ale byłabym wdzięczna, gdybyś poklikała w baner sheinside, po lewej stronie :) odwdzięczam się, więcej dowiesz się tu: http://karina-kaarina.blogspot.com/2013/10/sheinside-2.html
    z góry dziękuję, xoxo ;*
    karina-kaarina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog ♥
    POKLIKASZ W BANER PROSZĘ , BARDZO MI NA TYM ZALEŻY (odwdzięcze się obserwacją)
    http://fashionneverenough.blogspot.com/2013/10/vogues-co-mysle.html#comment-form
    __________________________
    Obserwacja = Obserwacja ♥.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny pozytywny post, lubię takie

    milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post! ;)
    Bardzo dobrze się czyta!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  28. łoł świetna motywacja :D
    Naprawdę bardzo fajny post :)

    OdpowiedzUsuń